Nxënësit me aftësi ndryshe janë parë si zgjidhja e drejtorisë vendore të arsimit në qarkun e Korçës për t’u gjetur punë rreth 80 mësuesve që për shkak të uljes së numrit të nxënësve dhe mbylljes së shkollave dalin pa orët e nevojshme.
Por sa ndihmon kjo në progresin e nxënësve më aftësi ndryshe? Sipas specialistëve të qendrave për këta fëmijë, një mësues i paspecializuar për këta fëmijë, sado eksperiencë të ketë pasur në arsim, mund të ndikojë negativisht në mënyrën se si sillet me nxënësit me aftësi ndryshe.
Për këtë arsye shikohet e nevojshme që këta mësues minimalisht të trajnohen për të punuar me nxënësit me aftësi ndryshe dhe natyrisht të ketë edhe dëshirë për ta bërë këtë punë.
Nga të dhënat e deritanishme rezulton se në juglindje shumë pak mësues kanë shfaqur interes që të trajnohen për të asistuar nxënësit me aftësi ndryshe.